Hoe uw webverkeer te verhogen

Reclamebureau Rotterdam

Hier is een interessant voorbeeld. Ik krijg vaak e-mails met vragen als: “Ik wil een reclame maken voor mijn bedrijf, wat moet ik zeggen?” “Ik moet mijn webverkeer vergroten, wat kan ik doen?” Ik reageer met veel enthousiasme, zelfs als ik denk dat het tijdverspilling zal zijn. Ik zie dit probleem voortdurend, dus heb ik een basisgids samengesteld over wat hetzelfde onderdeel van een reclamebureau zou doen, als je gewoon deze stappen zou volgen:

Het eerste punt op uw checklist is brainstormen. Het is niet zo’n goed idee om met een extatische visie te beginnen; u moet eerst de ideeën die succes waard zijn van de mislukkingen scheiden.

U kunt een brainstorming beginnen met de volgende stappen:

Je bent nu klaar om naar de volgende stap te gaan – bewustzijn.

1. Zet op papier wat het probleem van de lezer is en hoe je hem kan helpen het op te lossen. Aan het begin van dit artikel stond “Ik moet mijn webverkeer vergroten”. In dit stadium, als u wilt dat uw boodschap wordt gehoord, moet u zich bewust zijn van het probleem.

2. Groepeer uw problemen in categorieën, en kies er één. De categorie “Ik moet mijn webverkeer vergroten” heb ik overal op het web gezien.

3. Schrijf een verhaal over hoe uw bedrijf klaarkwam om de oplossing te bieden. U zult veel soortgelijke verhalen op internet vinden, dus de eerste keer zal het u niet duidelijk worden.

4. Kijk in uw bedrijf welke leden beschikbaar zullen zijn voor deze dienst.

5. Kijk naar de mensen die binnen uw bedrijf functioneren, identificeer hun identiteit, en kijk hoe u hen kunt helpen.

6. Identificeer alle lopende bijzonderheden van uw onderneming en ga dan na hoe u ze allemaal aan elkaar kunt koppelen

7. Probeer met een creatief verhaal te komen, ook al is het niet commercieel. Misschien is je familie erbij betrokken, hou daar ook rekening mee.

Misschien komt er een tijd dat u uw bedrijf in de toekomst moet definiëren, of het product dat u wilt aanbieden. U zult moeten beslissen hoe u uw succes wilt meten aan de hand van de omzet die u behaalt.

8. Eén droom heeft veel belichaamd. Laat wat je aan het verwezenlijken bent je niet herinneren aan het waarom van de droom. Het is alleen datgene dat de droom levend houdt.

Het kiezen van een goed reclamebureau is een belangrijke beslissing die u zult moeten nemen. Andere factoren zullen de doelstellingen van uw project te bepalen. Ik stel voor dat de marketingdirecteuren van uw bedrijf bijeenkomen met verschillende van de mensen die aan deze beslissing zullen werken om hun beste oordeel te krijgen over wat het bedrijf aan het eind van een geslaagd project zou moeten doen.

Typisch, zal een reclamebureau zijn de beste hulp die je kunt krijgen van verkopers en joint venture partners, omdat ze ervaren zijn in het bedrijfsleven, het risico is om te repareren wat er kapot is, en is vrij om dat te doen. Het belangrijkste is, ze zijn niet onbeleefd of vernederend.

Je bent een individuele ontwikkelaar van je eigen succes of falen. Neem de beste beslissing die u kunt op basis van uw eigen ervaring. Natuurlijk kan het bureau u de beste denktips ter wereld geven, maar uiteindelijk bent u degene die moet beslissen wat het beste is voor uw bedrijf.

 

lees meer

CRotterdam

Digital agency Rotterdam